21 Nisan 2017 Cuma

Yves Rocher Vertige Longueur / Kirpik Uzatıcı Hacim Veren Maskara

Herkese merhaba,
Bugün sizlere bir Yves Rocher alışverişimde hediye olarak verilen Vertige Longueur maskara deneyimimi paylaşmak istiyorum.
Hep bahsettiğim gibi ben Yves Rocher markasının birçok ürününü vazgeçilmezim olarak kullanıyorum. Kozmetik bağlılığımın %80 ini bu marka oluşturuyor diyebilirim hatta. Beğendiğim ürünleri kadar beğenmediklerimde var elbette. Örneğin bu maskara.

Daha önce şu yazımda bahsettiğim üzere ben çok uzun zamandır Volume Vertige maskarayı kullanıyorum. Kendisinden oldukça memnunum. 

Denemem için verilen bu maskarayla pek anlaşamadık. O incecik fırçasını hiç sevmedim. Başlarda kirpiklerimi tarar gibiydi fakat inanılmaz uğraştırıyordu beni. Yok gibi desem yeridir. Hacim verme vaadi yok zaten ama insan sürüldüğü de belli olsun istiyor.

Birkaç kullanım sonrası hiç mi hiç sevmemeye başladım çünkü kirpiklerimi birbirine yapıştıran, uzatmayan, hacim vermeyen saçma bir hal almaya başladı.

Hakkında okuduğum bazı yorumlarda memnun kalanlar olduğunu gördüm ama dediğim gibi benim yorumum olumsuz. Kirpiklerinizde doğal bir görünüm seviyorsanız belki tercihiniz bu olabilir ama hem hacim veren hemde asla birbirine yapıştırmayan Volume Vertige maskara varken bence buna hiç gerek yok.

Yves Rocher'in diğer tüm maskaraları gibi bu da parabensiz.

Sizin yorumlarınız neler?
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir yorumun olduğuna eminim. Paylaş benimle :)