14 Nisan 2017 Cuma

La Roche-Posay Ultra Toleriane Fluide



Merhaba arkadaşlar,

Bugün sizlere normalden karmaya dönük ultra hassas veya alerjik ciltler için yoğun yatıştırıcı bakım kremi olan ‘’La Roche-Posay Ultra Toleriane Fluide’’den bahsetmek istiyorum.


Öncelikle bu ürün,  sitesinde de belirttiği gibi ‘’Kaşınma ve tahrişi hedef alan güçlü yatıştırıcı Neurosensine ve La Roche-Posay Termal Suyu’nun eşsiz uyumu ile güçlendirilmiş eşsiz formül’’dür. Yağsız, pürüzsüz, akışkan bir yapıda. İçerisinde koruyucu madde, paraben, parfüm, alkol, renklendirici ve lanolin bulunmuyor. İçerik listesine bakacak olursak da;


Kremin başlığını, çevirerek kapatabiliyorsunuz ve böylelikle hava geçişini engellemiş oluyorsunuz.

Dermatologumun tedavi sürecinde ilk olarak önerdiği üründen memnun kalmıştım ancak bir süre sonra ağız çevremde, kremi sürdüğümde yanma hissi oluşmaya başladı. Bunu söylediğimde de dermatologum bu kremi önerdi. Bu kremde o yanma hissini duymadım ve 2. tüpe geçtim hala daha duymuyorum. Ve gerçekten de güzel bir nemlendirme sağlıyor.


Bu yazımda, ayrıca bu seriden bir ürüne daha değinmek istiyorum. Her ne kadar Ultra Toleriane Fluide göz çevresine uygulansa da, Toleriane serisinin bir de göz kremi var; La Roche-Posay Toleriane Ultra Eye Contour

Bunun içerisinde de termal suyu olduğu gibi katkı maddesi, paraben, koku, alkol ve renk içermiyor. Yaptığım deli eczane alışverişlerinden birinde deneme boyunu hediye etmişlerdi. Ultra Fluide’yi kullanmaya başlayınca aynı zamanda kuruyan göz çevreme de bunu deneyeyim dedim. Ve bundan da memnun kaldım. Herhangi bir hassasiyete sebebiyet vermedi, iyi nemlendirme sağladığını gözlemledim.



Sevgilerle.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir yorumun olduğuna eminim. Paylaş benimle :)