19 Nisan 2017 Çarşamba

Golden Rose Rujlarım


Merhaba arkadaşlar,

Uzun bir inceleme yazısıyla karşınızdayım. Bugün sizlere dört farklı yapıda Golden Rose rujlarından bahsetmek istiyorum.


İlki, benim favorim olan Velvet Matte serisi. Bendekiler, 27 ve 31 numara. Sürerken dudağımı daha da kurutacak diye endişe uyandıran fakat sürdükten sonra kurutmayı bırakın, nem sağlayan canım rujlarım. Kalıcılığı bir şey yiyip içine kadar sürüyor. Gün içerisinde tekrarlamanız gerekiyor. Beni rahatsız eden bir kokusu yok.




İkinci olarak da Matte Lipstick Crayon Serisinden bendeki 9 numara.İçerisinde E vitamini bulunup, paraben içermiyor.24 farklı renk seçeneği var. Sürümü kalem formda olmasından dolayı oldukça kolay, kalıcılığı ise oldukça az. Gün içerisinde tekrarlama süreniz oldukça fazla olacaktır. Bunda da herhangi bir rahatsız edici koku duymadım.


Üçüncü olarak Longstay Liquid Matte Lipstick içeriğinde E vitamini ile Avakado yağı bulunuyor. İlk sürerken bir koku fark ediliyor ancak çabuk geçiyor. Tam anlamıyla kuruması bir iki dakikayı geçiyor diyebilirim.Yağlı yemek yiyene kadar da etkisini sürdürüyor. Sürümü de oldukça kolay. Severek kullanıyorum.



Sonuncusu ise Lip Marker serisi. İçeriğinde aleo vera ve E vitamini var. 6 renk seçeneği bulunuyor. Sürerken kokusu beni biraz rahatsız etti, ama sürdükten sonra o koku geçiyor. Sürdükten hemen sonra bile peçeteye geçmiyor, anında kuruyor. Kalıcılığı ise bu dörtlü gruptan en iyisi. Öyle ki çıkarmak için biraz uğraşmanız gerekiyor. Çift fazlı çıkarıcılarla ancak çıkıyor. Bendeki rengi koyu tonda olduğu için midir yoksa hepsi aynı mıdır onu bilemiyorum fakat tek kat süreyim derken bi dalgalanma görüntüsü veriyor. Onu bi kat daha sürüp düzelteyim derken de siyaha yakın oldukça koyu bir renge bürünüyor. Sonuç olarak içlerinden sevemediğim seri bu oldu. Fonda çalan ‘’…olduramadım, ne yaptım ne ettimse olduramadım…’’ şarkısının eşliğinde bu seriye veda ettim.

Sizin de benim gibi favori ya da sevemediğiniz seri oldu mu? 

Sevgilerle.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir yorumun olduğuna eminim. Paylaş benimle :)