2 Şubat 2017 Perşembe

Yves Rocher Volume Vertige Maskara


Herkese merhaba,

Gözler kalbin aynasıysa maskarada bakışlarımızın ve kirpiklerimizin bir nevi zemini.. Çok zor bir maskaraya karar verebilmek. Çünkü herkesin beklentisi başka başka. Kimimiz uzun kirpik severiz, kimimiz hacimli kirpik severiz. Kirpiklerim yapışmasın, kolayca temizlensin, topaklanma olmasın! İsterizde isteriz. Bende uzun deneme yanılmalarımdan sonra, hem de bitkisel ürünleri kullanma taraftarı olmamdan mütevellit hayallerimin maskarasına kavuştuğumu düşüüyorum.
Bir Yves Rocher bağımlısı olarak kullanmaktan vazgeçemediğim, bittikçe yenisini aldığım maskaramı bugün sizlere anlatmak istiyorum: Yves Rocher Vome Vertige Maskara.
Bildiğiniz üzere Yves Rocher markası, bitkisel ürünleri bulunan bir kozmetik markası. Ürünlerinde paraben bulunmaması beni ayrıca mutlu eden bir özellik.

Yves Rocher'in bu maskarasında da paraben bulunmuyor. Sitesinde bulunan içerik bilgisi şu şekilde:"Yoğun hacimli kirpiklerle baş döndürün. Yves Rocher Kirpik Kıvırıcı Yoğun Hacim Maskara ile kirpikleriniz hacim kazanırken beslenir.

Brezilya Palmiyesinden elde edilen balmumuyla yaratılmış özel formülü kirpikleri tek tek yakalar ve Akasya Reçinesi ile onlara 12 saat kalıcı sıradışı bir hacim verir.* Kirpikleri Badem Proteini ile besler, onları ağırlaştırmaz ve dökülmelerini önler.
Yves Rocher’ye patentli röşarjlı özel fırçası ile daha ilk uygulamada kirpiklere maksimum hacim verir. Fırçasında bulunan deposu sayesinde fırça tüpten ilk çıkarıldığı anda maksimum hacim için gerekli ürün dozunun fırçada bulundurulmasını sağlar."

Fırçası plastik. Kirpikleri tek tek ayırıyor ve topaklanma yapmıyor. Vadettiği gibi kirpikleri kıvırıp hacim veriyor. Fakat çok fazla hacim verdiğini söyleyemeyeceğim. Öyle takma kirpik beklentiniz varsa bu ürün pek işinize yaramayacaktır.
Ben hem siyah hem de kahverengisini denedim ama siyahı kendime daha çok yakıştırdım. Daha hafif ve doğal makyajlar tercihinizse bence kahverengisi de çok kullanışlı.

Bu üründe en sevdiğim özelliklerden bir diğeri de kolaylıkla temizlenebilmesi. Tek pamukla iki gözümü de rahatlıkla temizleyebiliyorum. Ben göz makyajımı çıkarırken Bioderma Sensibio H2O'yu kullanıyorum. Daha sonra onunla ilgili bir yazıda gelebilir belki^^

Siz bu maskarayı denediniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir yorumun olduğuna eminim. Paylaş benimle :)