13 Şubat 2017 Pazartesi

Makyaj Fırçalarımı Nasıl Temizliyorum?

Merhaba arkadaşlar,

Cildimize özen gösteriyorsak ki göstermeliyiz, bu yüzden kullandığımız fırçaların da temiz olmasına dikkat etmeliyiz. Ben kullanma sıklığıma bağlı olarak haftada bir veya iki kere fırçalarımı, iki üç günde bir ise süngerimi temizliyorum.Şimdi isterseniz nasıl temizliyorum ondan bahsedeyim. Bir de Mac Brush Cleanser ile Johnson's Baby Şampuanı'nın kıyaslaması yapalım.




Çok basit bir şekilde temizliyorum. Kullanacağım temizleyiciden bir miktarını, fırçaların sap kısmına gelmeyecek şekilde doldurduğum ılık su kabına döküyorum.Böylece su altında yıkarken harcadığım sudan tasarruf etmiş oluyorum. Sonrasında kap içerisinde biraz fırçaları karıştırıp, iyice duruluyorum. İyice temizlendiğine inandığım kısımda işlemi tamamlıyorum. Peçete üstünde biraz suyunu aldırıyorum. Daha sonra fırçaların şeklini düzelterek, raptiyelediğim mantar panoya fırçalar aşağıya bakacak şekilde lastikle bağlıyorum. Altlarına yine peçete koyarak panoyla üst üste denk gelmesini engelliyorum.

Mac ile Johnson’s ı kıyaslayacak olursak; 




Mac'te gördüğünüz gibi sadece 2. ile 3. fırça temizlendi.Aynı işlemi Johnson's ile  yaptığımda sadece siyah saplı fırçam temizlenmedi.


Siyah fırçamı da su altında elimin içinde yuvarlayarak Johnson'sla tekrar yıkayarak temizledim.



Aynı şekilde süngerimin temizlenmesini kıyaslayacak olursak;

    İlk olarak Mac ile yıkayıp net bir temizlik elde edemeyince Johnson's ile denedim ve sonuç oldukça iyi.



Uzun lafın kısası resimlerden de anlayacağınız üzere, bence Mac’e para vermenize (40 tl kadardı sanırım) gerek yok. Johnson's Baby ondan kat kat daha başarılı ve de daha uygun (6-7 tl kadar) hem fiyat açısından hem de kullanım süresi açısından.

Sevgilerle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir yorumun olduğuna eminim. Paylaş benimle :)