28 Şubat 2017 Salı

Jane Iredale Purepressed Base Spf20


Merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlere Jane Iredale markasına ait bir pudradan bahsetmek istiyorum.
Jane İredale, mineral makyaj ürünlerine geçmeye karar verdiğimde karşıma çıkan bir markaydı. Hayvanlar üzerinde test yapmayan, paraben, talk gibi maddeler içermeyen, temiz içerikli bir marka. İlk olarak ''Purepressed Base Spf20 Sıkıştırılmış Mineraller'' adlı ürününü kullanmaya başladım.

Fondöten, pudra, kapatıcı ve güneş korumasını tek ürünle elde edebileceğiniz, mat yapıda olan, yağlı ve yağlıya eğilimli ciltlere uygun bir ürün. Üründen iyi verim almak istiyorsanız markanın önerdiği fırçayla veya benzeriyle kullanmanızda fayda olur. Ben benzer bir fırça kullanıyorum. Fırçayı yukarıdan aşağıya doğru uygulayın. Kapatıcılığı gayet iyi ve çok memnun kaldım.

Daha sonra youtube da bu markanın ''Glow Time Full Coverage Mineral BB Cream''ine denk geldim,  tam istediğim gibi kadifemsi, aydınlık bitişli bir ürün. 
Dört küçük nokta kadar ürün tüm yüzü kapatmaya yetiyor. Pahalı olmasına rağmen bereketli de. Ancak dikkat etmem gereken en önemli noktayı gözden kaçırmışım; cilt tipim. Yağlı bir cilde sahibim o yüzden her ne kadar kapatıcılıkta beni fethetse de sivilcelenmeye neden oldu. O zamanki dermatologum (sadece bu ürüne bağlı olarak gitmedim, arada başka ürünler de kullandım, iyi gelmediler ) bb krem, fondöten türü ürünleri hatta güneş kremini bile kullanmamı yasaklayınca, BB kremine veda ederek gerekli zamanlarda kullanmak koşulu ile yoluma tekrar Purepressed Base ile devam ettim. O zamanlar, özel günlerde benim kurtarıcım olmuştu. 2.sini de aldım hatta. Şimdilerde de yüzüme çok fazla sayıda ürün sürmek istemiyorsam, Purepressed Base'yi sürüp üstüne de allık geçip öyle çıkıyorum.

Hem ''Purepressed Base Spf20 Sıkıştırılmış Mineraller'' hem de ''Glow Time Full Coverage Mineral BB Cream''in renk skalası oldukça geniş, denemeden almayın.

Bu arada sizler de Jane İredale’in kendi sitesinde nasıl bir fondöten aradığınızı minik bir testle bulabilirsiniz: Tık tık


Sevgilerle.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir yorumun olduğuna eminim. Paylaş benimle :)