10 Şubat 2017 Cuma

Pastel Day Long Rujlarım


Herkese merhaba,
Bu yazımda sizlere yine kullanmaktan inanılmaz memnun olduğum likit mat rujlardan bahsetmek istiyorum. Bu mat ruj fikrini ve bunu likit olarak sunma fikrini gerçekten ilk kim ortaya attıysa onu tebrik ediyorum. Hem inanılmaz doğal bir duruşları var hemde kalıcılık açısından gerçekten çok başarılı ürünler. 
Bu sebeple bu yazımda sizlere Pastel Day Long serisi likit mat rujlardan benim elimde olanları değerlendirmek istiyorum:




Pastel Daylong serisiyle 15 numaralı koyu Nude tonu aracılığıyla tanıştım ve ilk sürdüğüm zaman renginin güzelliğine ve duruşuna inanamamıştım. Sürümü çok kolay ve ilk sürdüğünüz zaman ıslak bir görünümde, sonra kurumaya başladıkça asıl rengini ve güzelliğini ortaya çıkaran bir ruj. Kalıcılığından gerçekten memnunum. Gün boyu dudağımdan silinmiyor diyebilirim. 


Bu seri de belli başlı renkler kara borsaya düşmüş durumda. Mağazalarda hemen stokları biten renkler var. 15 numara bunlardan birisi ama ben şans eseri bulmuştum kendisini :)

15 numaraya olan memnuniyetim sonrası da diğer renklerini fırsat buldukça aldım. En son aldığım kırmızı rengi beni acayip etkiledi. O nasıl bir kadife görüntüsüdür, o nasıl bir pigmenttir, o nasıl güzel bir kırmızıdır..

Koyu bordo rengini de bir arkadaşım kullanamadığı için bana verdi ve o renkle de gerçekten aşk yaşadık. Tam bir kış rengi. Koyu bir bordo ama kurudukça siyaha doğru döndüğünü bile söyleyebilirim. Arkadaşımda çok beyaz tenli olduğu için onda daha çok siyahımsı duruyordu.

Bu rujlarla ilgili son olarak söylemek istediğim şey şu. Bütün mat rujlarda olduğu gibi dudağı kurutuyorlar malesef. Öncesinde nemlendirmeniz güzel olabilir ve de tavsiyem çok fazla dudağınızda tutmayın. Bence birkaç saat sonra temizleyip nemlendirip bir süre sonra tazelemek daha sağlıklı olacaktır.

Siz bu seriden hangi rengi çok sevdiniz? Yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir yorumun olduğuna eminim. Paylaş benimle :)