6 Şubat 2017 Pazartesi

Bioderma Al Correcteur İncelemesi

Merhaba arkadaşlar,

Bu yazımda sizlere Bioderma Sebium serisinden Al Correcteur ‘dan bahsedeceğim. Bildiğiniz üzere sebium serisi karma ve yağlı ciltlere hitap ediyor. Al Correcteur ise cilt tonunu eşitleyen, pürüzleri giderici 2’si 1 arada renkli bakım kremi.
Önceden girdiğim her eczaneden en az bir ürünle çıkardım. Artık buna dur demenin vakti geldi dediğim sırada bir şey almak için girdiğim eczanede bilin bakalım ne oldu?  Laf arasında eczacı bana bu ürünü anlattı (Benim elimde de o sırada yine bir eczacının tavsiyesi üzerine aldığım Bioderma'nın hassas serisinden bir ürün vardı ama o da bana ağır geldi.). Yüzünde bu üründen olduğunu, çok memnun kaldığını (O, sadece renkli krem kısmını kullanıyormuş) söyledi. Beni almaya ikna edense ürünü makyaj çantasından çıkarmış olmasıydı. Ve eczacı: 1 ben :0 . Neyse ki bu sefer işe yarayan bir ürün oldu.

Kapak kısmında cildimizdeki kızarıkları gidermek için yeşil renkte, kremsi yapıda bir ürün bulunmakta. Ayrıca bu kısımda ürünü gün içerisinde rahatça uygulamak için de aynası var. Alt kısımda ise cilt tonunu eşitleyen renkli krem bulunmakta.  


İlk önce ürünün yeşil kısmını cildinizdeki kızarıklıkların, pürüzlerin üzerine (böyle bir sorununuz varsa tabii) parmaklarınızla uyguluyorsunuz, fırça ile de uygulayabilirsiniz. Daha sonra da alt kısımdaki renkli kremi tüm yüze uyguluyorsunuz (Ben makyaj süngeri ile uyguluyorum).  Ürün kapatıcılığı gayet başarılı. Sürdükten sonra yapış yapış hissi yok.Yüzünüzde bir ağırlık hissi oluşturmuyor. Terleme, parlama yapmıyor. Yani benim böyle şikayetlerim olmadı.




İlk aldığım tüpte nasıl olduysa yırtılma olmuş (kapağın çevrildiği kısımda) ve maalesef ürün akmaktan ziyan oldu. Kapatıcılığını beğendiğim için 2. tüpünü aldım. 2. tüpte şimdilik (nerdeyse bitmek üzere) böyle bir sorun yaşamadım. Akışkan yapıda olduğu için elinize aldığınız miktara dikkat etmenizi öneririm. Çok hızlı sağa sola akabiliyor. Bendeki rengi ‘Clair Light’ ,en açık tonu olmasına rağmen bana koyu geldi. Anlayacağınız üzere renk skalası geniş değil. Bu durumu da yüzüme daha az ürün uygulayarak çözdüm.  


Eğer sizler de renk kısmını halledebilirseniz memnun kalacağınızı düşündüğüm bir ürün.

Merak ettiklerinize değinebildiysem ne mutlu bana.


Sevgilerle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir yorumun olduğuna eminim. Paylaş benimle :)