15 Mayıs 2013 Çarşamba

Nerenize Dövme Yaptırmak İstersiniz?

Dövme modası hızla artmakta ve yaratıcılıkta sınır tanımamakta. Henüz bir dövmem yok ve böyle bir kararı alabilir miyim bilemiyorum. Sonuçta sizinle beraber ömür boyunca vücudunuzda taşıyacağınız bir şeyin kararı da zor olsa gerek. Evet sildirme işlemi ya da üzerine başka bir dövmeyle kapama işlemi yapabilirsiniz ama teninizde ciddi sıkıntılara yol açacaktır sanırım.

Dövme mevzusu çok deriiiinn, anlattıkça anlatabilirim kendi düşüncelerimi fakat benim asıl ele almak istediğim konu başka. Düşündüm ki eğer bir dövme yaptırsaydım bu nereme ve nasıl bir dövme olurdu? Şimdi sizlerle bu soruma kendimin verdiği cevabı paylaşmak istiyorum:

Yüzük parmağına ve ayağa yapılan dövmelere gerçekten bayılıyorum. Kibar, küçük şekilli dövmeler favorim. Eğer ayağımın üzerine bir dövme yaptırsaydım bu nota olurdu heralde. Şarkıcı Bengü'nün bildiğim kadarıyla böyle bir dövmesi var. Sol anahtarı simgesini de çok seviyorum, aksesuarlarımda da çok kullanıyorum. Belkide sol anahtarı olabilir. 



Bunları da beğendim:





Büyük, abartılı dövmeler ise bana çok itici geliyor. Kola ve sırta yapılan dövmeleri ise çok demode buluyorum. Melek kanadı, ejderha, aslan, kaplan, kartal vs. dövmeleri de keza hiç beğenmiyorum. Çok sıradan geliyor. 




Böyle dövmeleri olanları tenzi ediyorum tabiki. Bu iş zevk meselesi. Benim kişisel yorumum böyleydi. Siz olsanız nerenize ve nasıl bir dövme yaptırmak isterdiniz?

*Görseller alıntıdır.

2 yorum:

  1. sanırım ben de parmağıma ya da kol bileğime yaptırırdım.. küçük şirin bir dövme (:

    ama işte hem günah olup olmadığından emin olmamam hem de ömür boyu sıkılıp sıkılmayacağımı düşününce ben de senin gibi vazgeçiyorum...

    kocaman örümcekler böcekler?? aahhh tamamen korkunçç kesinlikle sana katılıyorum bu post tam benlik olmuş sankiii :)

    YanıtlaSil
  2. Lana Del Rey'in parmağındaki dövme tarzı hoşuma gidiyor. Tabi die young yazdırmazdım fazla depresif :))

    YanıtlaSil

Bu konu hakkında bir yorumun olduğuna eminim. Paylaş benimle :)